.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت نامناسب تولید در شرق مازندران

فرماندار بهشهر با اشاره به وضعیت نامناسب تولید در شرق مازندران، گفت: با کسانی که در رفع موانع تولید کوتاهی می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید خالق سجادی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت نامناسب تولید در شرق مازندران، اظهار کرد: در شرایط حساس کشور همه موظف به اهتمام برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری هستیم و این اتفاقات جز با تلاش و کوشش و همراهی مسؤولان، مردم و تولیدکنندگان میسر نمی‌شود.

وی رفع موانع تولید را رفع بیکاری توصیف کرد و افزود: هر اداره‌ای که بخواهد در رفع موانع تولید و رفع مشکلات مردم کوتاهی کند، به‌شدت با آن برخورد کرده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای با کارشکنی خود بخواهند به معیشت مردم صدمه وارد کنند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه مردم بهشهر شایسته بهترین‌ها بوده و همه ادارات موظف به تلاش ویژه برای حل مشکلات مردم به‌ویژه صاحبان صنایع تولیدی هستند، خاطرنشان کرد: مردم در همه عرصه‌ها برای پایداری نظام اسلامی وارد صحنه شده و حماسه‌سازی می‌کنند، لذا باید به مشکلات آنها نیز در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

سجادی در پایان به شاخصه‌های توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذار خیلی مهم است و باید در حل مسأله خوداشتغالی جوانان نیز تلاش بیشتری انجام دهیم و دیدگاهی که اشتغال را تنها در کار دولتی و کارمندی می‌بیند را تغییر دهیم.

، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بهشهر که عوامل اجرایی واحدهای تولیدی شرکت نئوپان 22 بهمن، لینترپاک، فولاد امیرآباد و برخی دیگر از تولیدکنندگان و صنعت‌گران حضور داشتند، مسائلی همچون رفع موانع تسهیلات ارزی و ریالی، نیروی کار مناسب و محصولات با کیفیت مورد بررسی قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.